Єдині вимоги до учнів
- Учні приходять до школи за 10 хв. до початку занять.
- Перед входом до школи учень повинен витерти взуття, зняти верхній одяг, не поспішаючи, іти на той поверх, де знаходиться його клас.
- До приходу вчителя учні готують все необхідне до уроку. Підручник, щоденник, зошити мають бути акуратно покладені на парті.
- Після того, як вчитель зайшов у клас, входити забороняється. Учні, які запізнилися на урок, допускаються в клас лише з дозволу директора і його заступників.
- Не дозволяється приносити до школи та на її територію з будь-якою метою та використовувати будь-яким способом зброю, навіть іграшкову, вибухонебезпечні та вогненебезпечні речовини, гострі предмети, гральні карти, жувальні гумки.
- Не дозволяється без дозволу вчителя залишати приміщення та територію школи в урочний час. У випадку пропуску занять учень повинен надати класному керівникові довідку від лікаря або записку від батьків стосовно причини відсутності на заняттях. Пропускати заняття без поважної причини не дозволяється.
- Без дозволу вчителя або класного керівника ніхто з учнів не має права пересідати на іншу парту.
- Учні, які бажають відповісти на запитання, поставлене вчителем, або звернутися до вчителя з запитанням, повинні підняти руку, поставивши її ліктем на парту.
- Після відповіді на питання вчителя учень обов’язково подає щоденник для виставлення оцінки.
- Після закінчення уроку учні встають тільки після слів вчителя: “Урок закінчено”.
- Після закінчення уроків учні організовано під керівництвом вчителів, які проводили останній урок, виходять з класу.
- Зі школи учні повинні виходити спокійно, додержуючись порядку. Залишатися в школі без потреби забороняється.
На перерві
- На перерві та під час руху по сходах учням забороняється бігати, галасувати.
- При появі на поверсі директора, його заступників, вчителів або кого-небудь з дорослих, учні повинні стати вбік і пропустити їх, обов’язково привітатися.
- Кожен учень при звертанні до нього чергового вчителя або чергового учня зобов’язаний назвати своє прізвище і клас.
- Учням забороняється заходити в учительську без дозволу вчителя.
Вимоги до зовнішнього вигляду учнів
- Кожен учень зобов’язаний з’явитися до школи чистим і охайно вдягненим.
- Зачіска повинна бути акуратною, користуватися косметикою забороняється.
- До школи учні приходять в одязі ділового або напівділового стилю. Тільки на уроки фізкультури учні повинні з’являтися у спортивній формі, а на зайняття в майстерні – в спеціальному одязі.
Перелік порушень дисципліни учнями
- Порушення Положення про шкільну форму.
- Запізнення на уроки.
- Пропуски уроків без підтверджуючих документів (довідка).
- Порушення дисципліни на уроках та на перервах.
- Відсутність шкільного приладдя.
- Моральний тиск, принижуючий людську гідність.
- Застосування фізичної сили в вирішенні відносин.
- Пошкодження шкільного майна та особистих речей учасників навчально-виховного процесу.
- Користування під час перебування в школі мобільним телефоном, плеєром, електронними іграми.
- Порушення правил безпеки, а саме принесення до школи вибухових пристроїв, колючих та ріжучих предметів, хімічних речовин, газових балончиків та інше.
- Крадіжка, самосуд.
- Приведення до школи сторонніх осіб.
- Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.
- Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний.
- Навчися користуватися словниками й довідниками. З'ясуй значения незнайомих слів. Знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках.
- Якщо в тебе є комп'ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.
- Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначити, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожною завдання.
- Між уроками роби перерви.
- Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам'ятати.
- Якщо матеріал, який треба вивчити, великий за обсягом або складний, розбий його на окремі частини і опрацюй кожну частину окремо. Використовуй метод ключових слів. (Ключові слова - найважливіші в кожному абзаці)
- Не залишай підготовку до доповідей, творів, творчих робіт на останній день, адже це потребує багато часу. Готуйся до них заздалегідь, рівномірно розподіляючи навантаження.
- Готуючись до усних уроків використовуй карти, схеми. Вони допоможуть тобі краще зрозуміти і запам'ятати матеріал.
- Складай план усної відповіді.
- Перевіряй себе.
9 листопада - День української писемності та мови.
ТОП-30 порад
батькам школярів молодших класів (за матеріалами ЗМІ)
- Любіть дитину, частіше обіймайте її.
- Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Знаходьте радість у спілкуванні. Цікавтеся справами та проблемами дитини.
- Розвивайте дитину: заохочуйте до малювання, розфарбовування, вирізання, наклеювання, ліплення. Обов’язково привчайте дитину до звички читати книжки щодня.
- Відвідуйте театри, організовуйте сімейні екскурсії містом.
- Надавайте перевагу повноцінному харчуванню дитини, а не розкішному одягу.
- Обмежте перегляд телепередач, ігри на комп’ютері до 30 хв.
- Привчайте дітей до самообслуговування, формуйте трудові навички і любов до праці.
- Не робіть із дитини лише споживача, хай вона буде рівноправним членом сім’ї зі своїми правами й обов’язками.
- Пам’ятайте, що кожна дитина має право на власний вияв своїх потенційних можливостей і на свою власну думку.
- Вранці підіймайте дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прорахунки, не вживайте образливих слів.
- Не підганяйте дитину, розрахувати час – це ваш обов’язок, якщо ж ви з цим не впорались – провини дитини в цьому немає.
- Не відправляйте дитину до школи без сніданку: у школі вона витрачає сили.
- Проводжаючи дитину до школи, побажайте їй успіхів.
- Забудьте фразу: «Що ти сьогодні отримала?». Зустрічайте дитину спокійно, не ставте тисячу запитань, дайте їй розслабитися.
- Якщо дитина замкнулася, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді все сама розкаже.
- Зауваження вчителя вислуховуйте не в присутності дитини. Вислухавши, не влаштовуйте сварки. Говоріть із дитиною спокійно.
- Після школи дитина повинна 2-3 години відпочити. Найоптимальніший час для виконання завдань – з 15 до 17 години.
- Не можна виконувати завдання без перерви. Через кожні 30-40 хв. треба відпочивати 5-15 хв. залежно від віку дитини. Першокласникам потрібно кожні 15-20 хв. робити перерви на 10-15 хв.
- Під час виконання завдань не стійте над дитиною, дайте їй попрацювати самостійно. А коли буде потрібна ваша допомога, то без крику, зі словами «не хвилюйся», «ти все вмієш», «поміркуймо разом», «згадай, як пояснював учитель», допоможіть дитині.
- При спілкуванні з дитиною не вживайте умовностей: «Якщо ти будеш добре вчитися, то…»
- Протягом дня знайдіть півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.
- У сім’ї має бути єдина тактика спілкування дорослих із дитиною.
- Завжди будьте уважними до стану здоров’я дитини.
- Знайте, що діти люблять казки, цікаві історії, особливо перед сном, або пісню, лагідні слова. Приділіть дитині 10-15 хв. перед сном.
- Підтримуйте дитину. Ваша щира зацікавленість у її шкільних справах і турботах, серйозне ставлення до її досягнень і можливих труднощів допоможуть дитині розвиватися.
- Обговоріть з дитиною ті правила і норми, з якими вона зустрічається в школі. Поясніть їх необхідність.
- Дитина ходить до школи, щоб вчитися, але їй може щось не вдаватися, це природно. Дитина має право на помилку.
- Складіть разом із дитиною розпорядок дня, стежте за його дотриманням.
- Підтримуйте дитину в її бажанні досягти успіху. У кожній роботі обов’язково знайдіть, за що можна її похвалити. І не просто хваліть, а розкажіть, що саме вона зробила добре.
- Навчання – це нелегка і відповідальна праця. Школа – це важливо, але це не привід позбавляти дитину різноманіття, радості, гри…
Інженерний тиждень
ПОРАДИ БАТЬКАМ.
Якщо у вашої дитини спостерігається підвищена тривожність
- Ніколи не порівнюйте свою дитину з іншими дітьми. Фрази на зразок: «Як тобі не соромно, подивися, як гарно себе поводить Оленка», не принесуть вашій дитині ніякої користі. Навпаки ще більше підвищать невпевненість у собі малюка. Якщо ви і хочете порівнювати досягнення саме вашої дитини, то це варто робити порівнюючи динаміку дитини. На кшталт, які досягнення зробила ваша дитина сьогодні у порівнянні з вчорашнім днем, тижнем назад, місяцем, тощо.
- Для такої малечі не підходять ігри та заняття, які мають елемент змагання. Всі нові моделі поведінки та вправи, до яких вдається ваш малюк, не мають обмежуватися у часі. Таку дитину не можна підганяти та виявляти нетерплячість.
- Давайте можливість вашому малюку прилаштуватись до нової компанії та обставин, не вимагайте від нього швидких реакцій.
- Таким діткам дуже важливо розуміти, що батьки бачать і цінують їхні позитивні якості. Не забувайте відмічати досягнення малюка.
- Слід зазначити, що батькам варто докладати зусиль, щоб підвищити самооцінку дитини.
МОЖЛИВІ ПРИЧИНИ УТРУДНЕНЬ У НАВЧАННІ ДІТЕЙ
- Дитина нездорова.
- Учень швидко стомлюється, а регулювати свій темп неспроможний.
- Батьки не вміють допомогти учневі або ставляться до нього як до дорослого (пояснять один раз, вважаючи, що цього досить) або як до малюка – повторюють те саме безліч разів.
- Дорослі не вміють зацікавити дитину навчальною працею як захопливою грою.
- Дитина не в змозі уважно працювати в школі і вдома, оскільки навчальна завантаженість для неї непосильна (не вироблені навики навчання).
- Батьки надто при згнічують учня погрозами і покараннями. Не вміють своєчасно схвалити і підбадьорити маленьку людину.
- Дорослі не вміють чітко пояснювати, давати ділові поради.
- Батьки не дотримуються принципу єдності вимог у навчанні: кожен нав’язує дитині свій стиль роботи.
РАНКОВЕ КОЛО
ПОРАДИ БАТЬКАМ, ЩО ДОПОМАГАЮТЬ ДІТЯМ УЧИТИСЯ
- Намагайтеся займатися з дитиною так, щоб вона не нудьгувала під час занять.
- Повторюйте вправи. Розвиток розумових здібностей дитини визначають час і практика. Якщо якась вправа не виходить, зробіть перерву, поверніться до неї пізніше або запропонуйте дитині легший варіант завдання.
- Не виявляйте зайвої тривоги з приводу недостатніх успіхів і незначного просування або навіть деякого регрессу вашої дитини.
- Будьте терплячими, не поспішайте, не давайте дитині завдань, що виходять за межі її інтелектуальних можливостей.
- У заняттях з дитиною треба знати міру. Не змушуйте дитину виконувати вправу, якщо вона весь час крутиться, стомилася, неврівноважена. Спробуйте визначити межі витривалості дитини, збільшуйте тривалість занять щоразу на невеликий відрізок часу.
- Бажано використовувати ігрову форму занять, оскільки діти погано сприймають чітко регламентовані, повторювані, монотонні заняття.
- Уникайте несхвальної оцінки, знаходьте слово підтримки, частіше хваліть дитину за терпіння, наполегливість тощо. Ніколи не порівнюйте дитину з іншими дітьми. Формуйте в неї впевненість у своїх силах, високу самооцінку.
- Необхідно пам’ятати, що покарання за неправильне розв’язання завдань буде останнім і найменш ефективним способом, що завжди викликає в дитині негативні емоції.
Досліджуємо світ
Як мотивувати дитину до
навчання?
З позиції дорослого
Що потрібно зробити, щоб у дитини виникла мотивація?
- Інтерес і сенс вчитися: йому необхідно відчувати задоволення від того, чим він займається, і розуміти, для чого він це робить.
- Уміння ставити цілі і досягати їх, тобто планувати, концентруватися, контролювати свої дії.
- Віра в себе, розуміння, що успіх залежить від нього самого.
- Наполегливість в подоланні труднощів, рішучість довести почате до кінця.
Початкова школа
Створити безпечний простір
Розвивати допитливість
Помічати досягнення
Восьмилітки вчаться інакше
- Уже більше трьох тижнів у нього є хоч би половина з наступних проблем.
- Він говорить, що вчитель його не любить або йому не подобається.
- Відмовляється від допомоги, навіть коли вона необхідна.
- Перед відходом в школу у нього болить живіт, він забуває свої речі.
- Він незадоволений своїми відмітками.
- Він упевнений, що у нього нічого не вийде, і хоче, щоб його заспокоїли і похвалили.
- Швидко забуває навіть ті уроки, які вивчив напам'ять.
- Не розповідає про школу.
- Говорить, що вчитель дуже часто кричить.
- У першому класі нудьгує по дитячому саду, в четвертому – боїться переходу в п'ятий.
- Скаржиться, що у нього немає друзів серед однокласників.
- УВАГА!!! Карантин продовжено до 24 квітня 2020 року
- Навчання триватиме дистанційно на сайті закладу.
Поради щодо безпеки та збереження здоров'я
Класне керівництво, 2 - В клас
1. ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
класного керівника 2-В класу
НВК «Кіровоградський колегіум»
Калайди Ольги Юріївни
у режимі дистанційної роботи на час проведення карантинних заходів
період з 06.04.2020 по 11.05.2020
· Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»
https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)
· Інформування батьків та учнів про припинення навчального процесу, відповідно до наказу відділу освіти в телефонному та онлайн режимі.
· Консультація учнів батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження.
· Коригування календарно-тематичного планування на ІІ семестр
· Оновлення інформації на сторінках власного блогу
· Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.
· Дослідження досвіду передових вчителів і науковців.
· Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
· Участь в он-лайн засіданнях методичного об’єднання класних керівників
· Проведення он-лайн заходів в рамках місячника екологічного виховання
· Інформування батьків та дітей щодо запобігання захворюванню COVID-19
У 2020 році Україна відзначатиме День охорони праці під девізом «Зупинимо пандемію: безпека і здоров’я на роботі можуть врятувати життя»
Однак, цьому завадила надзвичайна подія – спалах коронавірусної інфекції СОVID-19, яка розпочалася в Китаї, згодом охопила Південну Корею, Іран, країни західної Європи, а сьогодні вже панує у всьому світі. Тож темою Всесвітнього дня охорони праці-2020 стала боротьба з пандемією даної хвороби.
Під час організації відзначення Дня охорони праці рекомендовано використовувати підготовлений Міжнародною організацією праці Контрольний Перелік заходів, що є важливим елементом профілактики і пом’якшення наслідків поширення коронавірусної інфекції на робочому місці.
Звернення Організаційного комітету з підготовки та проведення Дня охорони праці в Україні у 2020 році можна переглянути за посиланням Звернення.
Поради для батьків учнів 2 класу
1. Уранці підіймайте дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Коли ваша дитина прокидається, скажіть їй «Доброго ранку!» і не чекайте відповіді. Почніть день бадьоро, а не із зауважень і сварок.
2. Не підганяйте її, розрахувати час — це ваш обов'язок, якщо ви цю проблему не вирішили — провини дитини в цьому немає.
3. Не посилайте дитину до школи без сніданку: у школі вона багато працює, витрачає сили.
4. Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів, застережень: «Дивися, поводься добре!». У дитини попереду важка праця.
5. Коли дитина повертається зі школи, запитайте: «Що сьогодні було цікавого?». Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їй розслабитися (згадайте, як вам важко після виснажливого робочого дня). Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитися, не відмовляйте їй у цьому, вислухайте, на це ви не витратите багато часу.
6. Якщо дитина замкнулась, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, нехай заспокоїться, а згодом сама все розкаже.
7. Зауваження вчителів вислуховуйте без присутності дитини. Вислухавши, не поспішайте сваритися. Говоріть із дитиною спокійно.
8. Після школи дитина не повинна сідати відразу за виконання завдань, необхідно 2-3 години відпочити.
9. Не можна виконувати завдання без перерви. Через кожні 15-20 хвилин необхідно відпочивати 10-15 хвилин.
10. Під час виконання завдань не стійте над дитиною, давайте їй можливість самостійно працювати. А коли вже потрібна допомога, то без крику, спокійно, з похвалою та підтримкою, вживаючи слова: «не хвилюйся», «ти все вмієш», «давай поміркуємо разом», «згадай, як пояснював учитель».
11. Під час спілкування з дитиною не вживайте фразу: «Якщо ти будеш добре вчитися, то…».
12. Упродовж дня знайдіть півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини.
13. У сім'ї має бути єдина тактика спілкування всіх дорослих із дитиною. Усі суперечки щодо виховання дитини вирішуйте самі, без неї. Коли щось не виходить, порадьтесь з учителем, психологом. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.
14. Завжди будьте уважними до стану здоров'я дитини, коли щось турбує її: головний біль, поганий стан.
15. Залучайте дітей до хатньої і суспільної праці, точно визначте коло їх обов'язків.
16. Учіть школяра:
• цінувати дружбу, поважати суспільну думку;
• правильно оцінювати свою поведінку й поведінку інших;
• порівнювати свої дії з діями інших, робити відповідні висновки.
17. Виховуйте:
• витримку, наполегливість, готовність переборювати труднощі.
• чесність, правильність, уміння відстояти честь свою, родини, колективу.
18. Виробляйте звичку сумлінно виконувати завдання, доручення вчителів, батьків, учнівського колективу.
19. Повертаючись додому, не забувайте сказати: «А все-таки, як добре вдома!»
20. Коли син чи дочка повертаються зі школи, зустрічайте його (її) біля дверей. Дитина повинна знати, що ви раді її поверненню, навіть якщо вона провинилася.
ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ ТРЕТЬОКЛАСНИКІВ
Перебування дитини в третьому класі знаменується тим, що обов’язковими стають домашні завдання, а дітям ставлять оцінки. Усе це досить непросто для дитини. Існують секрети для батьків щодо підтримки дитини в даний період:
1. Нагадати дитині, що домашні завдання потрібнідля відпрацювання того, що в класі пояснював вчитель, інакше в довгострокову пам’ять знання не переходять.
2. Навички виконання домашньої роботи без допомоги і підтримки дорослого практично не формуються — такі особливості засвоєння навчального матеріалу дітьми в початковій школі.
3. Якщо батьки не контролюють і не допомагають виконувати домашнє завдання, то дитина може його не робити і не записувати.
4. Важливо спочатку перевіряти і зіставляти те, що дитина записала у щоденник, і те, що дійсно було задано (діти подекуди не записують частину завдань у щоденник).
5. Необхідно визначити конкретний час для виконання домашнього завдання і прагнути, щоб дитина робила уроки в один і той самий час.
6. Допомагати дитині робити домашнє завдання і перевіряти те, що дитина зробила.
7. Навчити дитину організовувати своє робоче місце для виконання роботи.
8. Показувати власний приклад організованості і зібраності.
9. Прийняти, що погані оцінки в процесі навчання неминучі, тому важливо не сварити дитину за них, а навпаки, допомогти розібратися.
10. Важливо сприймати оцінки як показники «навчальної температури»: двійка — це сигнал до того, що знання «приболіли» і їм потрібне лікування, а не мораль.
11. Не думати, що якщо мама й тато добре вчилися в школі, то їхня дитина обов’язково буде відмінником —ми всі різні.
12. Дитині нічим не допоможуть розповіді батьків про те, що вони закінчили школу із золотою медаллю, а до ВНЗ із червоним дипломом, зате тривожність можуть сформувати.
13. Якщо сварити дитину за двійки, то в неї може з’явитися шкільна тривожність, яка сильно впливатиме на успішність дитини. Навіть найрозумніша дитина може отримати низьку оцінку, якщо боятиметься, адже страх блокує пізнавальну діяльність.
14. Не вимагати від дитини більше, ніж вона може в даний момент.
15. Важливо самим батькам спокійно ставитися до оцінок і не вимагати від дитини тільки високих балів — якщо мама дуже сильно переживає через оцінку, то й у дитини з’являється тривожність і страх не виправдати очікування мами.
16. Важливо вчити дитину порівнювати свої досягнення з її ж досягненнями, але за попередній період.
17. Обов’язково хвалити за успіхи, створювати ситуації успіху, відзначати найменші просування у навчанні.
18. Ніколи не порівнювати досягнення дитини з досягненнями інших дітей.
19. Дитина повинна бачити, що помилятися — це нормально, що помиляються і мами, і тата і бабусі й дідусі.
20. Діти часто сприймають оцінку як визначення дорослими її особистості, тому треба бути дуже тактовним у спілкуванні з дитиною та вчити розділяти: «Я хороший, але в роботі я зробив 20 помилок і тому отримав 2».
21. Важливо дитину налаштовувати на те, що якщо вірити в успіх і намагатися, то все обов’язково вийде.
Комментариев нет:
Отправить комментарий