Українська мова
Тема: Речення. Розпізнаю речення за його основними ознаками
— Скажіть, будь-ласка,коли ви запитували одне
одного , відповідали на запитання, що ви будували, складали, щоб
запитати і відповісти? Що допомагало вам висловлювати думки? (Речення).
— Думаю, ви здогадуєтесь, яка важлива роль
речення у вираженні думки. Ми
починаємо вчити новий розділ, який так і називається «Речення». З нього
дізнаємося, які бувають речення за метою висловлювання і за інтонацією, про члени речення, звертання. А на
сьогоднішньому уроці пригадаємо, що ми вже знаємо про речення, його основні ознаки,
будемо розпізнавати речення
за основними ознаками,
будувати їх.
— Пригадайте, що ви вже знаєте про речення.
— Що виражає речення?
- Чи зв’язані слова в реченні?
- Чим вони об’єднанні?
- Зі скількох слів може складатися речення?
Прочитай правило на с.32
Вправа 1 с.32
— Прочитай. Скільки речень у поданому записі?
(Чотири). Як довести
це? (У кожному реченні про щось розповідається). Про що говориться у першому реченні? У другому? і т. ін.. Отже, в кожному реченні виражена
певна думка. Як треба читати кожне речення?
(У кінці знижувати
голос, робити невелику
паузу). Прочитайте виразно весь текст.
За
рубрикою «Словничок» з’ясувати значення слова патріарх, яке вжито до старих дубів.
Запиши утворений текст.Після кожного речення став відповідний розділовий знак.
Вправа 2(усно)
1)Прочитай.
2) Розпізнай речення з поданих рядків слів
3)Які рядки слів не є реченнями?( 2, 4, 6 рядки слів не є реченнями, бо не виражають закінчену думку).
4) Доповни ці рядки так, щоб вони стали реченнями.
5)Прочитай утворений текст, добери до нього заголовок.
Робота з матеріалами рубрика «Так говорять».
ПРОЧИТАЙ
Осінь - добра господиня.
Восени де гілка, там і білка.
Як ви розумієте вказані вислови?
Вправа 4 (усно)
-Розгляньте світлину ( с.33)
Побудуйте речення за поданими схемами до неї.
Д/з: с.33 Впр.6, правило( с.32)
— Над якою темою працювали?
— Для чого це потрібно знати?
Комментариев нет:
Отправить комментарий