понедельник, 5 октября 2020 г.

6 жовтня ( вівторок)

Я досліджую світ

Тема: Вчимося спостерігати.Визначаємо висоту Сонця за допомогою 

-Спостерігати явища природи вчимося в певному порядку.

Починаємо з об'єктів неживої природи, потім спостерігаємо за живими організмами.

- Прочитай про послідовність спостережень за неживою природою, а потім про послідовність спостережень за живою природою (с.22)


Гномон - жердина заввишки 1 м, за допомогою якої визначають довжину тіні та висоту Сонця над горизонтом.

Гномон є одним із найпростіших географічних приладів.

Прочитай, як визначати висоту сонця за допомогою гномона( підручник с.22)

1.Збір інформації до практичної роботи слід вести вже з перших днів вересня.


2.Спостереження проводяться приблизно у 20-х числах кожного місяця. Напрям тіні вказує на північ.



3.За допомогою гномона і рулетки визнач довжину тіні( в см) в полудень ( о 12-й годині)

4. У робочому зошиті виконай практичне завдання (с.26 N3, N4)

Д/з: Зошит ( доробити с.22,23,24) 


  Українська мова

Тема: Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом


  Що таке абзац? Як виділяємо його на письмі, при читанні? Для чого членують текст на абзаци?


 Чи знаєте ви значення слова план? Це однозначне чи багатозначне слово? За глянемо у тлумачний словник чи словник української мови: це слово має аж 6 значень! Про одне із них ми дізнаємось на сьогоднішньому уроці. Будемо складати план, творити за ним, переказувати.

Каліграфічна хвилинка: план

Вправа 1

Учні читають текст, з’ясовують, про що йдеться в кожній частині (абзаці) тексту і тому  саме так поділено текст. Тоді заголовки до кожної частини (кожного абзацу) розташовують відповідно до змісту тексту. Нумерують пункти плану і записують його.

  Опрацювання правила с.26

Учні читають теоретичні відомості про план.

  Виконання вправи 2.

Учні читають запис і встановлюють, що для того, щоб він сприймався як текст, треба пропоновані абзаци розташувати у правильній послідовності. Читають поданий план, відповідно до його пунктів розташовують абзаци.

  Опрацювання рубрики «Так говорять»


-Яка користь від мурашок і чому здоровим є той ліс, де багато мурашок.

(Мурашки знищують багато шкідників, розносять насіння трав, зрихлюють грунт, збагачують його, відкривають доступ повітря до коренів та ін.)



Подивись відео про комах!




Каліграфічно записати в зошит:

Де багато мурашок - там ліс здоровий.


Домашнє завдання: с.27 Впр.4

Діти, ці три частини тексту, відповідають будові розповідного тексту, як і його мета. До кожного абзацу слід дібрати пункт плану.

  Над якою темою працювали? Що таке план тексту? З яких речень можна складати план? Для чого план потрібен?

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий