Я досліджую світ
Тема: Вчимося спостерігати.Визначаємо висоту Сонця за допомогою
-Спостерігати явища природи вчимося в певному порядку.
Починаємо з об'єктів неживої природи, потім спостерігаємо за живими організмами.
- Прочитай про послідовність спостережень за неживою природою, а потім про послідовність спостережень за живою природою (с.22)
Гномон - жердина заввишки 1 м, за допомогою якої визначають довжину тіні та висоту Сонця над горизонтом.
Гномон є одним із найпростіших географічних приладів.
Прочитай, як визначати висоту сонця за допомогою гномона( підручник с.22)
1.Збір інформації до практичної роботи слід вести вже з перших днів вересня.
2.Спостереження проводяться приблизно у 20-х числах кожного місяця. Напрям тіні вказує на північ.
3.За допомогою гномона і рулетки визнач довжину тіні( в см) в полудень ( о 12-й годині)
4. У робочому зошиті виконай практичне завдання (с.26 N3, N4)
Д/з: Зошит ( доробити с.22,23,24)
Українська мова
Тема: Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом
— Що таке абзац? Як виділяємо його на письмі, при читанні? Для чого членують текст на абзаци?
— Чи знаєте ви значення слова план? Це однозначне чи багатозначне слово? За глянемо у тлумачний словник чи словник української мови: це слово має аж 6 значень! Про одне із них ми дізнаємось на сьогоднішньому уроці. Будемо складати план, творити за ним, переказувати.
Каліграфічна хвилинка: план
Вправа 1
Учні читають текст, з’ясовують,
про що йдеться в кожній частині (абзаці) тексту і тому саме так поділено
текст. Тоді заголовки до кожної частини (кожного абзацу) розташовують відповідно до змісту тексту. Нумерують пункти плану і записують його.
Опрацювання правила с.26
Учні читають теоретичні відомості про план.
Виконання вправи 2.
Учні читають запис і встановлюють, що для того, щоб він
сприймався як текст, треба пропоновані абзаци розташувати у правильній
послідовності. Читають поданий план, відповідно до його пунктів розташовують
абзаци.
Опрацювання рубрики «Так говорять»
-Яка користь від мурашок і чому здоровим є той ліс, де багато мурашок.
(Мурашки знищують багато шкідників, розносять насіння трав, зрихлюють грунт, збагачують його, відкривають доступ повітря до коренів та ін.)
Подивись відео про комах!
Каліграфічно записати в зошит:
Де багато мурашок - там ліс здоровий.
Домашнє завдання: с.27 Впр.4
Діти, ці три частини тексту, відповідають будові розповідного тексту, як і його мета. До кожного абзацу слід дібрати пункт плану.
— Над якою темою
працювали? Що таке план тексту?
З яких речень можна складати
план? Для чого план потрібен?
Комментариев нет:
Отправить комментарий